Till konsum och tillbaka På tio minuter.

Det här är en remake på det här inlägget..

Jag är sjukt kär i min flickvän
Jag blir bättre på att dansa

Jag mår jävligt bra


För ungefär 1 sekund sen upptäckte jag att mina chips är slut och jag har inte varit hemma idag, ytterst märkligt tycker jag.


Så här är en update på mitt liv..

Jag mår bra som sagt, om 2 veckor ungefär åker jag till Irland och stannar där i 3 veckor.
"Sa han 3 veckor? Fyller han inte år i november?!"
Jo kära läsare, jag fyller 18 när jag är i Irland.
Party Party
(Min kära familj kommer även att besöka mig i dublin under denna helg, gosegos)

Nu är informationen slut.. Kan inte påstå att min liv är speciellt spännande!

Puss kära läsare, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0