Sovmorgon

Hej hej bloggen
Idag är det lördag och imorgon har vi varit här i precis en vecka.
Efter en vecka är man helt slut, även fast man inte kan tro det så är det grymt svårt att jobba med barn.
Dom pratar snabbt med knasig accent och man fattar ingenting.
Varje dag får man 100000 nya intryck och lite då och då känner man att man bara vill slå folk.
Grymt uttröttande
Lite spännande fakta om Irland, deras fritidsintresse är ->Alkohol<-
Pontusbabe jag rekommenderar inte att du åker hit, mycket alkohol, mycket rökare och mycket fula människor!
Däremot är dom ju väldigt öppna, så för en gångs skull ska jag lägga upp en bild.
(Killen i reflexväst ropade på mig när jag ställde mig och gjorde vibrates till det höga ljudet)
Bloggens första bild, FAAAANVACOOOOLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0