Irland va

Ligger ensam på rummet.
Sjukt skönt måste jag säga...
Visst att min grupp är ashärlig, men sjukt mycket intryck och stress blir man lite smått utmattad av.
Jag har inte riktigt tid för att sakna, men just nu känns det som att jag saknar dig.
Inte just dig kanske, för lets face it.. vi passade inte kalas..
Men jag vill ha gosegos.
Så, nu undrar ni säkert varför jag inte bara hittar någon ginger på gatan som jag kan flirrrrta lite med.
Så är det bara, vi har nästan ingen kontakt med de som vi träffade på skolan. Vilket för mig känns lite småjobbigt.
Att umgås med dessa människor är kul, men jag vill ha mer. Jag kom hit för att lära känna landet, lära känna människorna, men här sitter vi då på hotellet..
Inte för att jag har ork att göra någonting annat just nu, men det hade varit ytterst trevligt om jag kunde få ett sms av dom där förbannade gingersen någongång.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att jag är ginger eller så men tänkte ändå att jag kunde säga att du är en jädra snigg kille! ;)

2011-11-22 @ 22:52:12
Postat av: Joopé

Tack ^^.. Lugnt, bara måla dit lite fräknar och färga håret orange!

2011-11-22 @ 23:09:56
URL: http://knockebocken.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha i will ;)

2011-11-28 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0