Mår för bra, tydligen..

Så där kom det, ännu en gång.
Mår man bra så ska man inte ta sig vatten över huvudet.

Jag har haft ganska grymma dagar dock, och det här är förmodligen bara självömkan.
Alla människor har rätt till att tycka synd om sig själva, så tyst.. Det är synd om mig.

Nävars, skojar bara.. Det är inte ett dugg synd om mig.

Men det känns ändå som en stor klump i magen, jag kanske behöver gråta en skvätt.

Antingen det eller så kan jag ju tillfredställa mig själv...
Pfffffffft, vad säger du, sånt sysslar inte jag med.

Känner mig lite schitzo när jag skriver det här, men det är ingen som läser ändå, så det gör inget.

Tolka inte fel nu, jag har massa vänner, men det betyder inte att jag tvingar dom att läsa min blogg en gång i månaden, det hade ju varit jättehemskt!

Aevars, jag har inget emot att inte vara kändisbloggare, mitt liv är inte speciellt intressant ändå.

"Chacha bloggen (eller säger dom inte så längre?), idag har jag dansat." (Slut på inlägg)

Spännande spännande.

Nääääää men man kan ju skriva om intressanta saker också, tex.
Vibe.

Vibe streetstyle crew.. Ae jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, man kan ju skriva att jag älskar allt och alla, men det gör jag inte.. Jag försöker att inte säga att jag älskar folk som jag inte skulle kunna ta en kula för.
However, jag är grymt tacksam till hela vibe, dom har gett mig så sjukt mycket och ärligt talat så vet jag inte vad jag hade gjort om jag inte hade varit med dom.

Så tack Vibe för att ni gör mitt liv mycket bättre... Massamycket bättre.... Supermegamassamycket bättre.

Nu ska jag sova, godnatt bitches.

Ps. Du är fan dum i huvudet om du har läst igenom allt, skaffa ett liv förhelvete.

Kommentarer
Postat av: MissCamele

Hey säg inte åt mig att skaffa ett liv din lilla shit ;) Måste ju hålla koll på dig nu när jag bor långt borta brosan ;)

Love // Milla

2011-08-10 @ 22:48:14
URL: http://cishappyascanbe.blogspot.com
Postat av: Joopé

Men Millan då, sitter här och slösar tid på att läsa min blogg medan du kan va ute och haffa skottar, pfffft ;)

2011-08-10 @ 23:10:38
URL: http://knockebocken.blogg.se/
Postat av: Anonym

chacha bloggen...ler när jag tänker på er 14-is film, C

2011-08-11 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0